vrijdag 17 juli 2009

Vandaag was ik er lekker op tijd uit!
Kwart over 7! Moest om 08.15 oppassen!
Heel gezellig, de kids (Janco 8, Bart 7 & Rob 2) hebben een boterhammetje gegeten, gecomputerd en zijn lekker buiten wezen spelen! Ben om half 12 na huis gegaan, en heb met paps en mams aan tafel gezeten! Ik had geen honger dus heb alleen maar een Nurtidrink gehad!
Smiddags ff na de Rabobank geweest en heb geld van de bank gehaald voor de vankantie morgen (Sauerland) waar ik, paps & mams veel zin in hebben! En smiddags om 14.30 moest ik weer terug om nog op te passen! De kids hebben lekker even gecomputerd en hebben samen met hun vriendje buiten gespeeld! En tegen 17.00 hebben we allen een boterham gegeten! (ze hadden Smiddags al warm gegeten). Rob die heb ik tegen half 8 na bed gedaan, bart tegen kwart half 9, en Janco tegen 9 uur! En toen ben ik op de bank gaan zitten en heb ik de film Dr. Doelitel gekeken! Erg leuk die film! Ma het was vandaag wel een lange drukke, maar ook zeer leuke dag!

Nou morgen lekker na Sauerland heen! Echt niet normaal zoveel zin heb ik!! Hahaha
Lekker hoog in de bergen! En lekker niks doen en RUST hebben!!
Dat word echt rustig geen mobiel (heb ik wel bij me, maar ik zou me niet bellen wand ik zit in Duitsland) Hahah (Lekker duur) Hihi!) En geen computer!! Maar gelukkig nemen we de harde schijf van de televisie mee en dan kunnen we mooie films kijken!

Ik laat weet naar de vakantie (over 2 weken) weer wat van me horen!!
Dus dat duurd even maar heb geduld!!;) Hahah

Dikke kus en veel liefs Saskia!!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten