woensdag 3 maart 2010

Hallo allemaal!(L)

Hoe is het met jullie? Hier gaat het goed! Ben helemaal goed te pas!
Op het hoesten na! Dat komt vast en zeker door het lieve zonntje!
Zo lekker weer een beetje zon, mja nu wil het vant weekend weer gaan sneeuwen en regenen! Word je lekker depresief van, tenminste ik wel;) Hahah!
En ben weer druk bezig voor school, en heb mijn cijfers weer! Economie 6 en engels 6!
Men eerste echt voldoende voor economie! Best erg maar ik ben dr heeeel echt heeeel erg blij mee! Engels had hoger gekunt, maar kan het nog ophalen!
Ik ben nu druk aan het leren voor engels hoofdstuk 3! Die ik gemist heb!
Dus hopen dat ik die heeel erg goed maak!
Volgende week moetten we 5 minuten lang engels praten, en dan over ons zelf vertellen!
OMG dat word nog eens wat, Hello I'm Saskia Fransen, i'm 17 years old! And life in the east in Holland! Nou en nu de rest nog! school, hobbys werk?
Nou maar hoe;) Hahah, school oke, hobby's oke maar werk nee dat heb ik nog niet!
Ik weet niet of ik het allemaal wel volhoud ivm school en alles!
Ik zou graag willen want in november zou ik graag willen beginnen met autorij lessen!
En daar heb je wel een paar euries voor nodig!
Maar hier in Tubbergen is neit veel te doen qua werk!
Mja even afwachten misschien komt er nog wat!
Maar ik ga weer even, heb net de hond uitgelaten dus dat hoeft niet meer.
Ik ga weer mensen, tot snel dan maar!(L)

Heel veel liefs en tot horens!(L)

Kussjes Sas!

Heeft iemand nog leuke ideeën voor het weekend of?
Ik weet niks, ik weet nu al dat ik me ga vervelen;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten