vrijdag 16 april 2010

Haaai iedereen...
Vandaag weer lekker optijd vrij 11.15!
En lekker naar huis gegaan, wat gegeten (lekker geroosterd bammetje met jam)
Bommel uitgelaten (ja mensen,die is nog steeds erg verdrietig om Kismo)
Ik ook, maar kan me er nu gelukkig beetje bij neer leggen!
Kismo kwam hoogstwaarschijnlijk van inteelt.. Dus dan kan je het verwachten!
Maar na bobo (Bommel) te hebben uitgelaten, gezellig met mams mee gefietst, mama naar haar werk en ik naar opa en oma, want moest Pedro (oma en mijn vis) verschonen!
(had ook al een kamer plantje voor Pedro) Dus eenmaal aan gekomen bij opa en oma,
even gedach gezegt, en na Pedro kijken! En wat ziet Sas.............
...........Pedro dood.......... Pff het is ook wat...Die eerst even door de plee gespoeld! Maar er zijn alweer 2 nieuwe visjes bij gekomen! Moch van oma meteen nieuwe halen bij een nieuwe zaak hier tegen over! 2 nieuwe sluierstaart visjes! Jip en Janneke vonden oma en ik erg leuke namen! Dus vanaf nu moet ik (proberen) iedere week Jip en Janneke te verschonen! Het zijn zulke lieve schatttige kleine visjes! Hahah! Ik wil thuis ook nog ff kijken of ik nog een visse kom heb staan want visjes zijn über gaaf!:D Hahah, Maar nu moet ik zo maar weer gaan, kwart voor 4 moet ik hier weg en ga ik met mama weer terug, want die is tegen 4 uur klaar met werken!:D
Zo gezellig met mams...
Ook nog even boodschappies doen!:D
En tegen half 6 weer weg, moet oppassen!:D
Nou mensen, ik spreek jullie snel...
Veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten