donderdag 7 oktober 2010

Wat een week, ik ga weer lekker naar school, en het is super leuk! Einderlijk weer een nieuw begin! heb nog wel heel wat intehalen, maar dat zou toch moeten lukken? Is bij het VMBO ook gelukt dus nu ook.. ben nu vooral bezig met rustig aan doen, en kijken hoe het allemaal gaat, en gewoon meedraaien en de dingen die ik gemist heb als extra maken! En dat lukt aardig tot nu toe.. Gister ben ik naar stage geweest, en mag maandag beginnen met stage! Ik ga 's maandags zwemmen met verstandelijk beperte mensen! Lijk em erg mooi, maar ook wel een beetje zwaar.. maar we zien weh hoe het gaat! Heb er tenminste wel veel zin in en dat is goed! Heb echt vet zit in zaterdag, als het weer dan een beetje mee zit gaan mama, Manu en ik naar Enschede om te shoppen.. Heb ik erg veel zin in! Verder ga ik niet veel doen, vanavond naar mijn lover heen en om 20.00 thuis GTST kijken.. Ja dat is echt mijn verslaving! Hoe dan ook ik kijk GTST ookal is het herhaling maar ik zie het!! En dan maar eens optijd naar bed vanavond, morgen om 9.00uur bij onzer gemeente zijn voor een afspraak die ik daar heb! Gelukkig gaat papa mee, dus dat scheelt! Wij zijn al geruime tijd bezig met een aanvraag voor een fiets met trapondersteuning! Helaas is dat behoorlijk duur, dus proberen we het via de gemeente! We kregen een paar weken geleden een brief dat het afgewezen was dus waren we behoorlijk boos over, maar nu grekegn we 30 september een brief met een afspraak! Nou helemaal goed, ik hoop dat het lukt.. dan kan ik naar school op mijn fiets want op mijn gewone fiets lukt dat helaas niet! I cross my fingers! nou lieve lezers, ik ga maar weer eens! Heb huiswerk af, dus ga zo met mams naar de winkel eten halen voor vanavond.. het best trek!! Veel liefs en knuffel!! x x x

P.s, heb nog een mooie site gekregen vanuit Groningen (van 2 meiden die een onderzoek deden op de kinderafdeling naar 'kinderen en ondervoeding' één van die meiden heeft een neefje die ook CF heeft zij organiseerd een Elfstedentocht voor NCFS)
www.skate4air.nl

zeg het voort zeg het voort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten