woensdag 27 maart 2013

Twee weken zoet!!

Vanmorgen ben ik gebeld door dokter K. en helaas heb ik door de longbloedingen die ik twee weken geleden heb gehad een longontsteking opgelopen. potverdikkiee. ik krijg twee pillen kuurtjes van hem. morgen hebben we weer telefonische contact om te kijken hoe het gaat. Als deze pillen niet gaan werken wordt het een opname met infuus kuur. maar mijn sputumkweek van vorige week zag er goed uit en was het te behandelen met pillen. Ik ben benieuwd. veel drinken en rust houden. de koorts is nu gelukkig weg, door de paracetamol. straks even stukje buiten lopen om de kuurtje op te halen. 

Ik mag straks nog een pillenbakje erbij halen. zoals het er nu uit ziet heb ik aan mijn pillenbakje in mijn handtas niet genoeg, pff!!!

Liefs Saskiaxxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten