donderdag 2 mei 2013

Donderdag 2 mei 2013

Daar was ik weer even met een klein update'je. De verjaardag van Matt was erg gezellig maar ooh zo vermoeiend haha. De kuur is vrijdag begonnen en helaas voel ik nog weinig verschil. Alleen dat het slijm al wel minder wordt. Ik ben erg snel benauwd en nog iedere dag wel een heftige hoestbui. Helaas ook bijwerkingen van de kuur; diarree en moe. Zit er nu bijna een week aan en misschien heeft het allemaal wat tijd nodig.

Ook was de wisseling van de peg naar de mic-key afgelopen maandag. Wauw wat heftig!!! En iets wat ik eigenlijk niet verwacht had. Mij werd verteld door een mede cfer dat het waarschijnlijk wel mee ging vallen. Al is mijn pijngrens best wel hoog met zulke dingen, deed dit echt pijn en heb het echt vervloekt (en volgens mij hadden ze dat niet verwacht uit mijn mond) hahaha.. Matthew ging gelukkig mee en ik heb hem en een verpleegkundige van de endoscopiecentrum stevig geknepen.. De aller liefste dokter vind ik nu een behoorlijke lullo die z'n werk iets te goed deed en bij wie ik 1, 2, 3 niet weer kom, en ook niet voor alleen een praatje. Maaaaar.. de mic-key zit en doet na twee dagen geen pijn meer!!!

Vandaag naar de fysio geweest en ging niet zoals ik wil. Heb ondanks lage saturatie (88% met 2 liter zuurstof) toch de weerstand van het lopen (tegen de helling op) verhoogd. Maar eens kijken hoe het volgende week gaat..

Veel liefs en tot snel,

Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten