vrijdag 17 mei 2013

vrijdag 17 mei

Dinsdag was het dan zover. de half jaarlijkse screening. en deze ging beter als verwacht. hoe slecht het dat weekend ging hoe goed het dinsdag ging. ik heb 36% geblazen en ik heb met de 6 minuten loop test 80 meter meer gelopen dan twee maand terug. twee maand terug heb ik 34% geblazen en heb ik 500 meter gelopen. ze waren dus erg tevreden over me. ook is er een bloedgas geprikt, nouja twee keer de eerste ging helaas mis. in november moet ik weer terug voor de screening.

woensdag avond hebben we het een en ander bedacht voor de Sarah voor mn schoonmoeder die afgelopen maandag 50 is geworden. hahah ze dacht er even af te komen om op vakantie te gaan maar helaas voor haar we hebben het een en ander gisteren neer gezet. vanvacht komen ze weer. en ik ben nu aan het oppassen. Matt kon helaas niet mee wat wel eerst de bedoeling was.

ikzelf heb weinig op de planning. beetje rustig aan doen en genieten van de kleine dingen.

Ondertussen heel erg veel denken aan Elise, ze wacht nog steeds op het perfecte setje!!
Ik duim voor je meid!

Veel liefs en tot snel xxx

Ooohja, mn PAC naald is vandaag perfect verwijderd! binnenkort maar eens heerlijk gaan zwemmen <3 p="">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten