donderdag 7 november 2013

Donderdag 7 november 2013

Heee lieve allemaal,


gisteren was dan eindelijk mijn verjaardag !!! 


21 jaar alweer..


Het was erg gezellig en ik heb genoten, hier een paar foto's van 1 november (toen heb ik het gevierd)!





Gisteren heb ik het nog even klein gevierd met mijn zus (en de twee oudste kids Joelle en Quinty) die er vrijdag 1 november niet bij kon zijn, mijn oma, schoonpaps, pap en mam en Matt ! Ik heb kado bonnen gekregen en daarvan heb ik een heerlijk geurtje gehaald; HUGO BOSS Sunset, mmm snuffel ik in ieder geval ook weer lekker hahaha.. En super leuke kaartjes gekregen en heeeeel veel kusjes :) Helemaal mijn dag dus.. 

Ook heb ik mezelf een mooi kado gegeven, had er goed voor gespaard en het was nu een mooie gelegenheid om het te kopen;

In totaal 168 nagellak potjes (niet alles op foto) van het merk; Safari!

Nu kan ik weer mooie creaties maken voor purpurapapilio ! 
Nog even een klein nieuwtje; Matt en ik zijn bezig met het zoeken naar een appartementje  Super spannend en hebben ondertussen al een aantal reacties op appartementjes lopen! Nu hopen dat we er 1 hebben om gezellie samen te wonen! 


Veel liefs en dikke knuffel Saskiaxxx

                                        
p.s. wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten