woensdag 16 september 2015

16 september 2015; laatste kuurtje toch contact met ziekenhuis!

Hee lieve allemaal,

Na een paar dagen met mezelf in discussie te zijn geweest heb ik vanmorgen in alle vroegte maar een uitgebreide mail gestuurd naar Groningen. Ik blijf maar slijm met bloed opgeven de gedurende dag en voel me daar er niet top door, puur omdat het juist de laatste dag van de intensieve IV kuur is mét prednisolon als stootkuur! Ik heb de overige klachten erin aangeven maar ook meteen aangegeven dat ik niet van plan ben om vandaag te komen maar 'gewoon' volgende week pas op de long- poli! Ik had gevraagd of de waardes van de bloedstolling goed waren en dat waren ze dus hoef geen extra vit. K. Verder moet ik de drempel heel laag houden wat betreft contact opnemen en vragen hebben..

Gister avond had ik de laatste bloeding waarvan ik vanmorgen het meeste eruit gespuugd heb na mijn idee. Het is nu rustig en hoop dat het ook rustig blijft. Het maakt me echt vreselijk, vreselijk maar dan vreselijk gefrustreerd zo aan het einde van de kuur.....

Ik ben vanmorgen begonnen met afbouwen van de prednisolon (vandaag 20mg) en morgen laatste dosis (10mg). Ben benieuwd hoe ik reageer als ik zonder zit.

Duimen draaien voor geen bloedingen.....

Kusx

Tot gauw x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten