donderdag 3 augustus 2017

Update'je

Ik kreeg de uitslag van de kweek en ik geen Acinetobacter in mijn longen meer alleen met een gewone controle afspraak in Groningen alles wel kweken... Voor de zekerheid!!

Maar veel gebeurd helaas..

21 juli kreeg ik pijn met plassen. In urine ingeleverd bij de huisarts en volgens hun zacht het goed uit, hmm.. Oké, geen probleem dan maar ik moet gewoon wachten...

Zondag 22ste kreeg ik het zoo koud en tegelijkertijd erg warm, na de BBQ bij Lies en Marcel, heb ik snel Bo uitlaten en daarna fijn onder de douche geweest en naar bed.  Maar helaas... erg slecht geslapen en extra temperaturen... hmm, het was goed maar voelde me zoo slecht!

Maandag ochtend begon het met koorts met 38,5, fijn terug naar bed met paracetamol en lekker gekroelt met Bo maar het ging me niet lukken om hem uit te laten dus Bo moest terug naar mama. Verdorie en erg balen was het!! Maandag was fuckdeduck met hoge koorts, 40,1 hoogste en ontzettend veel geslapen!



Oké, nog een dagen afwachten dacht ik.. Dinsdag ochtend nogsteeds koorts, pff erg slopend was het! Maar erg lang geslapen en om 12u middag ging het beter, een temperatuur van 37,0 was super en opgelucht!! Nog afkloppen.... maar helaas... om 16:30 kreeg ik het zooooo koud en nogmaals hoge koorts van 40,0°. Dus heeft Matt Groningen gebeld en na overleg moest ik naar Groningen om alles te controleren (om de Spoedeisende hulp)..



 Na veel onderzoeken en na lang wachten,  heb ik een urineweginfectie erbij en mijn nierfunctie was zòòò slecht dus antibiotica en veel, maaaar veeeeel veeel extra vocht voor  mijn nieren. En helaas hadden ze geen bedden over in Groningen  dus ik kon overgeplaatst worden naar Almelo,  mooi geregeld en met de ambulance.  Van dinsdag avond naar woensdag nacht ben op overgedragen aan Almelo om 02:00. Ik kon niks meer, mijn temperatuur was hoog, 40,4 en ik kon erg slecht slapen, geen puff en geen zin om iets te doen alleen..... proberen om te slapen.....

Woensdag ochtend tot avond hoge koorts en extra vocht erbij..

Donderdag zijn de medicijnen veranderd... Was zoo ziek in de ochtend. Misselijk en veel overgegeven. In de middag ging het langzamerhand redelijk. Mijn uitslagen waren nog niet goed maar kreeg wel praatjes hihi..

Vrijdag alleen nog verhoging en zaterdag voelde me goed! Nog steeds geen energie, erg moe maar kwam door de medicijnen.

En zondag... jaa, ik voelde me eigenlijk beter en mijn uitslagen waren beter!!


De maandag  mocht ik fijn naar huis, in een avond samen met Matt, wel met infuus maar dat was geen probleem, gewoon fijn naar huis !!

Dinsdag kreeg ik antibiotica kuur van de thuiszorg en heb ging goed en in voelde me goed...


Woensdag avond kreeg ik thuiszorg,  ik kreeg last van mijn infuus en verdorie... hij lekte erg! Na overleg met de arts mocht ik stoppen met de antibiotica, en de uitslagen waren uitstekend goed (ontsteking was erg laag en mijn nierfunctie was ook beter) , wooeehooee!!! Gewoon geweldig nieuws...

En nu.. ik voel me goed! Geen pijn meer..





En vandaag vrijdag 4 augustus 2017 is de grote dag van Frank en Jitka! Ze gaan trouwen... Wauwie!! Groot feest en ik hen er zin in 💋



Veel liefs van mij xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten