vrijdag 10 november 2017

Een verlate cadeau van Matt + update

Dat je Mex thuis verwacht is zoo mooi maar dat je een extra cadeautje erbij krijgt is zoo speciaal, zoo ontzettend lief !! Wauw.. Dankjewel voor het cadeau lieverd !!

Lieve Mex en Molly, jullie zijn zoo schattig!! Als echte broer en zus moeten de andere poessen-familieleden erg wennen aan jullie, hopelijk word het snel beter tussen jullie allemaal !!

🐈🐈🐈🐈🐈




---------------------------------------------------------------

Even een klein update'je over Groningen.
3 weken geleden ben ik in Groningen geweest voor controle. Ik voelde me gewoon goed alleen hier en daar wel klachten! Ik ben erg moe, niet een beetje maar gewoon fuckdeduck moe.. erg vervelend want het is ook een combinatie van mijn herseninfarct en nu extra vermoeid door slechte ijzer- waarde, this niet gek dat ik moe- moe ben!  Ik heb al aantal weken erg koud,  vaak erg dizzy en vaak hoofdpijn! Na bloed - onderzoek hebben ze iets gevonden dus ik werd gisteren gebelt door Groningen! Mijn ijzer- waarde zijn zoo slecht en ik heb een vitamine gebrek, terwijl ik gewoon vitamine pillen ADEK slik vanuit Groningen. Nu moet ik starten met Ijzer- tabletten : 3 keer per dag en elke dag (vitamine ADEK) 2 pillen per dag.

Nouja, hallo nieuw pilletje, hopelijk smaakt jij goed! πŸ˜‰ En hopelijk voel ik me snel beter.. 

Tot snel allemaal, veel liefs Sas!! ❤ 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten