dinsdag 2 maart 2010

Nou hier zit ik dan maar weer achter de computer, even jullie op de hoogte houden!
Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wel goed!
Het hoesten waarmee ik vorige week weer begon word gelukkig weer iets minder!
Alleen het kraken (in mijn rechter long) is nog sterk aanwezig!
Het vernevelen helpt maar even, de salbutamol helpt voor geen fuck en extra een keer kuchen helpt ook al niet! Maar hopen dat het snel over gaat, wand heb geen zin om nog eens aan een kuur te zitten! Mja even afwachten zegt Sas dan maar;)
Maar verder gaat het wel goed, deze week al 3 proefwerken gehad!
Maandag Zorg en welzijn (ging volgens Sas wel goed) en economie (ja die ging natuurlijk kloten)!
Vandaag heb ik engels gehad, en die ging naar mij idee wel goed!
Een paar dingen niet ingevuld maar denk dat het wel een minimaal 6je is!
Afwachten dan maar op de cyfers! Haha,
Verder ben ik vandaag (dinsdag) erg druk geweext met huiswerk!
Heb 1 hoofdstuk wiskunde gemaakd (dat waren 87 vragen) ik liep achter i.v.m. ziekenhuis opname in Groningen! Heb de woordjes van Engels van hoofdstuk 3 allemaal overgeschreven! En heb een examen opdracht van 30 vragen van engels gemaakt, wat een klote opdrachten zeg haha, dat word nog eens wat met het examen!
Ag komt vast en zeker wel goed!

Nou mensen het is onder tussen al 10 uur geweest, en het word eens tijd dat Sas naar boven toe gaat, wand morgen vroeg er weer vroeg uit! Moet zo eerst nog even douchen!

Tot snel dan maar weer!(L)
Heel veel liefs Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten