vrijdag 23 april 2010

haai iedereen,
was ik weer, het is toch Almelo geworden!
In plaats van Enschede, ik had mama gezecht dat ik om 4 uur thuis zou zijn, en dat lukte niet als we naar Enschede zouden gaan, dus daarom Almelo!
Heb een leuke shirtje van Steff gekregen, en hij had een broek gehaald en een lekekr geurtje!:D He nu aleen donderse zere kop... Vanavond lekker douchen en zonnebanken!
Oehh zo lekker warm..:D Heb er nu al zin in!
Ook blijft mijn schatje vanavond slapen, hij meot alleen morgen weer werken:O!
Saai Saai.. mja het moet maar, en dat met dit lekkere weer!
ook haen we morgen onze mountenbikes op! Dus dat wordt crossen!:D
Hahah, lekker sporttief!;)
Nou mensen ik spreek jullie snel weer, doei doei!(L)

P.s. Wie heeft er nog meer een vragen lijst gekregn van UMCG? (om te kijken of je genoeg info hebt gekregen!) Heb hem al ingevuld en moet hem nu alleen nog opsturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten