donderdag 22 april 2010

Heeee iedereen!
Hoe is het? Hier gaat het helemaal super!
Heb vandaag 3 minuten hard gelopen (wel met pauzes er tussen hoor 1min. hardlopen 1min lopen, 1 min hardlopen etc.):D Maar ben er wel heel erg blij mee het gaat de goeie kant weer op! Oke het hard(lopen) wel met zuurstof maar het ging goed!
Jammer genoeg was de saturatie wel laag (88%)!
Volgende week nog weer proberen, en gewoon oefenen!
Vandaag lekker optijd uit bed (8 uur), men kast opgeruimd (ja het was nodig), en lekker beneden GTST gekeken! Wat een klote tijd 11 uur:S Mag van mij wel weer naar 10 uur! Wie ben ik die dat zegt haha...
Daarna was manu er, en hebben we samen bommel uitgelaten en boodschappies gedaan!
Heb toen we er weer waren (is manu naar huis gegaan) heb ik samen met papa en mama brood gegeten! Min schatje kwam ook nog langs (haha die is een hele week vrij!) Hij moet alleen zaterdag en zondag wel werken! Maar samen hebben we papa's auto schoon gemaakt, ja dat was ook wel weer nodig (overal lag vogel voer haha)!
Nadat wel de auto schoon hadden, zag ik dat ik een sms van Manu had : 'volgens mij heb jij mijn smeerkaas nog' hahaha ja klopt helemaal.. dus hebben we dat even naar manu gegaan... en ja nu zijn we n therapie weer lekker thuis, zo eten (heb nie zo trek maar het moet maar)! Nou mensen, ik spreek jullie snel weer,
Heel erg veel liefs en dikke knuffel Sas!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten