maandag 19 april 2010

Hier zit ik dan, lekker alleen thuis (op mijn broer na maar die is boven)
Pa en Ma zijn naar Manu toe! De tuin stoelen terug brengen of bakkie koffie drinken!
Hoooo ik kom zo weer, bommel kotst!!!!!!!!!!......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Zo was ik weer, zo dat is opgeruimd, pff hij had nootjes gegeten! Kon ik zien... Mja waar was ik gebleven, papa en mama zijn nu even naar Manu toe. Ik heb lekker onder de zonnebank gelegen, en ga straks lekker naar bed toe! Heb morgen vrij dus kan einderlijk weer uitslapen, moet alleen smiddags naar Almelo toe, naar ROC, heb daar morgen om 15.00uur intake gsprek!:) SPANNEND!
Heb er eigenlijk best veel zin in!:D Hoop dat ik aangenomen word op mijn opleiding pedagogisch werk want dat krijen we morgen te horen! SPANNEND!
Opa en oma waren hier ook nog gezellig even, oma had mij aangemeld bij de Alphahulp, hun werkster gaat in de zomdervakantie 3 weken weg, en dan val ik voor haar in! Krijg het ook ngo betaald door de Alpah dus verdiend wel goed!:D
Heb er nu al zin in!:D
Nou mensen ik ga er weer een vandoor, straks lekker slapen!:D
En uitslapen!:D nou doei doei, en tot snel maar weer!(L)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten