zaterdag 17 april 2010

Was ik weer even,
ja alweer, het niet veel te doen! Ben al klaar met Bunny's hok (moest ik verschonen) en het onkruid is uit de tuin nouja dat is nog niet helemaal af, maar zover als af!
Nu even lekker niks doen! Vanacht heeft mijn schatje bij me geslapen!
Was erg gezellig, maar hij moest jammer genoeg werken vandaag!
En ja morgen ook weer.. pff.. het is wat kok zijn! Haha!
Verder gaan we ook niet veel doen, ik weer echt niks!
Ik was al weer stieken op marktplaats aan het kijken naar kittens!
Ik weer al welk soort ik wil hebben! het is wel een onderhoud maar het soort is zoooooo mooi, ben dr helemaal verliefd op!
ragboll is het soort! --->

Ik vind het z'n mooi beesie, maar het duurd nog wel even voordat Sas op zich zelf woond........ pff ja echt wel!
Owjah over Groningen hebben we nog steeds niks gehoord!
Wel hebben we een brief gekregen om alleen maar voor een longfunctie te komen!
Ja dat doe ik dus neit hoor, dat kan ook best wel in Almelo!
Pff.. Wat kun je er toch tegen doen....
Mja ik ga dr weer vandoor.. Ik spreek jullie snel weer! Veel liefs Sas!

Bommel nieuwe vriendje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten