donderdag 27 mei 2010

1..... 2.....3.... hier komt ie.....
Bloed terug... NEEE.....!!! Kut (dat zei ik niet hoor, dacht het wel! Ik dacht laten we het nog maar even leuk houden!!).. iets terug trekken, nee wou ook niet, iets verder erin... nee ook niet!!! Nou dan moet deze eruit sorry meid, het wil niet anders! Nou op na de 2e naald Wat denk je......... wou ook niet, iets terug trekken.....? Neee ook nog niet.. iets verder er in.. nee nog niet.. iets terug JAAA!!! Hij zit.. er komt bloed terug!!! SAS IS OPGELUCHT (niet alleen Sas Paps en Mams ook)! Einderlijk hahah, dus ik zit weer aan het draad! Pff wat een stress kun je krijgen van de porth a cath's! Niet normaal! Eerst bang dat het weer eens aan de porth a cath lag!! Pff... Gelukkig niet! Maar we zijn weer thuis er is bloed van de porth a cath afgenomen om op kweek te zetten kijken of daar weer iets uitkomt! Daar moeten we op wachten! Het examen van gister is klote gegaan, denk wel onvoldoende hoor, maar heb compendsatie punten dus daar ben ik wel blij mee! Straks om 13.30 heb ik economie! Bijna niet voor kunnen leren afgelopen week dus... maar... is extra vak...! Ben nu wel helemaal kapot heb vanacht slecht geslapen vanmorgenw eer om 8 uur uit bed aangesloten en heb de krant doorgelezen! (oke... plaatsjes kijken hoe paps dat dan zegt) En boodscahppies gedaan (moest brood halen)! Verer niet veel gedaan! Zo even op de bank liggen ben zoo moe.. niet normaal! En lekker straks om 12.00 met paps en mams eten! Nou mensen, ik spreek jullie snel weer!

Heel veel liefs!(L)
x xx x

3 opmerkingen:

  1. Sterkte meid! Ik vind je heel stoer, ondanks dat je niet lekker bent toch gewoon je examens doen.

    LIeve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte lieve meid,

    En je GAAT slagen!!

    Kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee.
    Ik hoop dat het wat beter met je gaat :)
    & dat je laatste examen ook goed is gegaan :D
    Je gaat zeker slagen meis!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen