dinsdag 15 juni 2010

Ow mensen wat ik (half tubbergen geloof ik) NU heb meegemaakt! Zooo spannend was het! Nou dacht ik even te douchen vanmiddag (is ook wel gelukt hoor!;), maar eenmaal stond ik er onder, rook ik een een enorme vieze gaslucht! zooo vies, eesrt was ik bang dat ik het gas beneden aan had laten staan (want ik was aan het koken! Dus Sas snel maar beneden rennen! (ja mensen alleen met een handdoekje om me heen:$) Best koud, maar eenmaal beneden is er niks aan de hand, rook ik ook geen gas meer! Ik weer naar boven! Iell weer die vieze gas lucht! Ik me snel aankleden, kijk ik uit het raam, ruik ik gas, echt zoveel gas heb ik nog NOOIT geroken! Dat is vies! Ik alle ramen en deuren sluiten! dat had ik eens gehoort op televisie, dat je dat dan moest doen! Ja ik onthou toch nog wel eens wat! Ik bommel uitlaten, maar dacht eerst even bij schoonmams langs om te zeggen dat ik gas rook, dat zij de ramen en zo dicht moest doen! Nog geen half uur later, kwam de brandweer, politie en ambulance! Wij (de straat) werden door marsmannetjes (brandweer mannen met maskers) uit huis gehaald... We moesten wachten! Want ze moesten overleggen wat ze met mijn Zuurstof zouden doen.. Of ze die eruit zouden halen of niet! Maar omdat het te gevaarlijk was hebben ze dat maar niet gedaan! Om kwart voor 6 mochten we ons huis weer in! Maar wat een sensatie, zo maak je eens wat mee in Tubbergen;) Hahah! Hier nog een paar foto's die ik heb gemaakt!

OEPS een gas lek!

Aan het repareren!
Nog meer aan het repareren!

Het duurd wel heel erg lang denk Bommel!


Even overleggen van hoe en wat!

Alles afgezet!






X x x X Mij! tot snel!

1 opmerking:

  1. Haha, zo zie je maar..

    Zo is het dood saai, en zo maak je een heel spectakel mee!

    Die arme schat Bommeltje & Sass!
    Denk aan je meid..

    xx

    Ps: Heeeele coole laarzen overigens!

    BeantwoordenVerwijderen