donderdag 15 juli 2010

Haai allemaal, zo heb heerlijk vakantie!
Ik geniet er volop van, heerlijk thuis zitten, men eigen ding doen qua schoonmaken eten koken oeh heerlijk! Hahah, nog ruim een week en dan zijn we in Sauerland heb daar z´n zin in! Moet alleen mijn koffer nog ophalen van Manu die ze geleent had voor London. Heb deze week niet veel gedaan, zaterdag zijn steff en ik naar Almelo geweest, pa en ma samen met manu en bjorn naar Enschede, want dat hadden ze afgesproken! Manu heeft daar een tatto laten zetten, echt mooi geworden!! Nu ik nog hah;) Maar dat komt wel goed, maar nu zouden we op de fiets naar Almelo gaan oke, voor de helft gelukt, toen: PSSSSSSSSSSSSSsssssss BAND LEK, had ik kunnen verwachten, mama's band was al verleten maar dat heb ik dan weer pff.. mja Steff papa bellen en hij heeft die fietsen opgehaald en ons naar de stad gebracht!(A) Zooo lief... Daar zijn we naar een paar winkel geweest. Steff heeft een nieuw stage adres nodig omdat hij met een nieuwe opleiding begint (detailhandel). Maar hij moest nog CV's inleveren en dat hebben we gisteren maar even gedaan, nu mocht ik op mijn schoonmama fiets.. is helemaal goed gelukt alleen door het warme weer had ik er wel meer moeite mee dan normaal, maar ben heel huids terug gekomen. Men eigen fiets staat nog bij opa en oma, die moet ik nog maar een keertje weer ophalen. Morgen ochtend moet ik weer op de kids passen! Leuk, leuk, leuk! Nou ik ga maar weer eens, heb niet veel te vertellen, ik spreek jullie wel weer!(A) Daaag daag Kussjes!(A)(K)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten