woensdag 18 augustus 2010

Haai iedereen..
Vandaag neit veel op de planning,
veel geslapen (van 22.00 tot 08.00) maar nog steeds moe..
Vanmorgen zou ik eigenlijk uitlspane, maar is mij niet gelukt!
Ik kreeg sokken in mijn nek gegooit door Bommel die mij wakker maakte!
(Ja meestal maakt bommel bij wakker, en ja dan pakt hij mijn sokken(schone) dat doet hij als hij blij is) vage hond hebben we toch:O Vandaag niet veel op de planning..
Steff komt vandaag nog langs! We zijn gisteren weze zwemmen en het was erg gezellig!
Maar vermoeiend.. We hebben gezwommen in Almelo, echt heel gaaf! Volegnde week gaan we naar Amsterdag, daar hebben we deze week geen tijd meer voor!
vandaag moet ik tussen 1 en 4 thuis blijven, want de Colistin wordt vandaag bezorgt.. Morgen moet steff smorgens op Scott passen, en vrijdag gaan we weer naar Sauerland! Dus geen Amsterdag voor ons deze week.. Vanmiddag maar even weer op bed liggen en uitrusten (slapen).. Nou ik ga maar weer, veel plezier deze week! Veel liefs en knuffel Saskia!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten