donderdag 12 augustus 2010

Waaaw wat is ie gaaf geworden!

Is Sas stoer of is Sas stoer???!!!






Ben er zooo blij mee! Heb dit kadootje van paps en mams gekregen!
Zelf heeft paps ook een tatoeage laten zetten! Hij heeft een trible!
Het deed wel zeer in het begin, maar het inkleuren van de pootjes viel eigenlijk wel mee! Ik dacht eerst, Ik heb al zo veel meegemaakt, dan moet ik dit ook aan kunnen! En ja hoor, hij zit er! Zooo trost op mijzelf!:$ Het is een aandenken aan Kismo, en omdat ik zoo siels veel van katten/poesen hou!!

Pa en ma Bedankt! Ben jullie eeuwig dankbaar! Ik hou van jullie!


Op naar de 2e;) hahaha, ja als je mij zou vragen of ik er dan nog 1 zou laten zetten na deze, dan is mijn antwoord toch ja.. Die pijn heb ik voor het resultaat over!


Nogmaals bedankt paps en mams!

Liefs Sas!

4 opmerkingen:

  1. Ha Saskia, ik ben zelf niet zo'n fan van tatoe's maar deze is echt schetig, wat een lieve kattepootjes.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he zussie!!
    hij is ontzettend mooi geworden hoor!!
    ben trots op je,maaruh wel verslavend hoor,en ik kan het weten!

    dikke kus je big sistahh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh wat schattig:)
    als ik een tatoeage zou nemen wil ik er ook 1 op mijn voet. maar ik durf niet zo goed. ben bang dat ik het snel zat word haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben toch wel beetje jaloers hoor! haha:P
    lekker wijf!

    BeantwoordenVerwijderen