maandag 6 september 2010

Goeie cijfers, maar toch toe aan ABkuur!

Haai iedereen, hoe gaat het met jullie? Hier gaat het redelijk! Gister voor het eerst naar school geweest! En het was zoo leuk! Ik had gedacht dat de lessen erg lang gingen duren.. Maar dat viel reuze mee, we hebben er gewoon pauzes tussen gehad.. We waren om 15.10 vrij, en ben naar het zkhuis gegaan! Waarom? Nou vandaag (7.8.2010) moeten we om 17.00 op het zkhuis zijn, maar omdat mijn kinderarts altijd voor de kuur een longfunctie wil en de longfunctie is om 17.00 dicht dus ben ik gister erheen geweest na schooltijd! Heb de bus genomen, en was om 15.40 aan de beurd! 3x geblazen voor een spiro en de cijfers waren ERG goed! Gelukkig, maar toch voel ik me zo 'kut'.. Dit keer was de procent 55% en de vorige keer 53%, en de liters waren ook goed omhoog gegaan! Nu 1.71 liter en de vorige keer was het 1.65 liter! Sas blij, dus meteen mams gebeld toen ik uit het zkhuis was.. Die was natuurlijk ook blij! Heb de bus genomen naar het station en vanuit het station lekker met de bus naar hius gegaan! Gister avond dus heerlijk optijd naar huis gegaan, want was best moe door school en ook door de reis.. Half 10 gaan slapen en lekker weer om kwartd voor 8 wakker! Bommel was al uitgelaten, dus Sas spingt zo lekker onder de douche.. Even wasjes draaien, en drogen! En dan ben ik klaar voor deze dag, vanavond om 17.00 op het zkhuis zijn voor ABkuur, spannend hoor! Nou tot snel, veel liefs Saskia! En tam, Sterkte je komt er wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten