maandag 27 september 2010

haai iedereen, hier was ik weer! Nog vanuit UMCG, had het liever ander gezien.. Er is nog niet veel bekend, dus eigenlijk helemaal niks! Straks hoop ik meer te horen van de zaalart wat de longartsen besloten hebben! Ik ben benieuwd! verder is het stil op de afdeling,allemaal kleine kindjes/baby's! Zelf verveel ik me heeeeeeeel erg.. loop dus veel rond, even naar de AH heen, en dan weer rondje UMCG.. Niet veel te doen dus.. nou dan ga ik nu maar eens naar mijn kamertje, ik weet niet hoelaat ze komen!! veel liefs en knuffel vanuit het Noorden!

1 opmerking:

  1. He meid wat vervelend dat je nog niks weet. Tja en inderdaad in het zkh verveel je je snel. Kan je geen filmpjes kijken?? hou je niet van lezen. Haha ik ga altijd breien in het ziekenhuis, sokken of een trui ofzo. En dan een heel ingewikkeld patroon, moet je lekker je aandacht bij houden en dan vliegt de tijd.
    Nou succes en sterkte vanuit een nat Den Haag,

    Groejtes,-----Els

    BeantwoordenVerwijderen