woensdag 29 september 2010

Hallo mag ik mij even voorstellen, ik ben paddestoel Saskia..
Paddestoel? Ja paddestoel.. ben wit met rode stippen!!! nu is het voor ons wel duidelijk, ben allergische voor de piperacilline.. vanmiddag nadat ik gebeld had met de vraag 'waarom zit in onder de rode vlekken?' moewste we weer naar het ziekenhuis.. Heb tabletten gekregen en daardoor moet het over gaan! I Cross my fingers.. Gelukkig is mijn longfunctie weer helemaal goed tot zover het kan.. het is nu 56% waar ik blij om ben!! Hahah, ben nu jammer genoeg nog wel snel moe, dus iedere dag optijd naar bed, en uitslapen, en natuurlijk smiddags ook even slapen! nou mensen dit vlekje gaat even lekker douchen en dan lekker optijd slapen.. veel liefs paddestoel!!

2 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat een paddestoel rood met witte stippen was. :p
    Haha grapje.. Ik hoop dat je snel weer de normale saskia ben ;)
    wat AB ook niet allemaal kan doen johh. Weet er zelf wel wat van (gelukkig nergens allergisch voor).
    beterschap paddestoeltje ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pff al die bijwerkingen en allergieen van de ab bah bah. hoop dat je snel weer een normaal kleurtje hebt ;). beterschap

    BeantwoordenVerwijderen