donderdag 23 september 2010

Om het zo even te zeggen ging het de afgelopen dag kut!!
Van de koorts word je sjaggie van en vooral moe.. Gister was het de toppunt van de week (hoop ik) 40°C, daarvoor paracetamol genomen maar het zakt maar niet, ja na 2 uur zakte het!! Toen lag ik lekker in bed.. Hoop zo dat het vandaag wat meevalt.. tot nu toe geen last (A), maar de koorts krijg ik tegen 3 uur half 4 of later.. daarvoor heb ik nergens last van! Maar heb op advies van men pa al een paracetamol genomen dat het niet zo hard aankomt als ik koorts krijg!! Want dat van gister was niks.. Heb net men haar gewassen, moet de hond zo even uitlaten en de vogels voeren! Als er weer wat is laat ik weten.. veel liefs van mij!

1 opmerking:

  1. Hond uitlaten als je zo ziek bent meid?
    Jeetje, nou ik zou gauw aan een ander vragen of die het voor je wilt doen! Jaa hondjes uitlaten is ook één van mijn taken in huis.. maar als ik zo ziek ben, laat ik het toch mooi aan een ander over!

    Kop op hé meis..
    Knap gauw weer op!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen