maandag 13 september 2010

Vanmorgen ging om 06.15 bij mij de wekken! Ja best vroeg.. Om half 7 begonnen met mijn sappie (Colistin + Piperacilline) tot kwart over 8 ongeveer.. We (papa, mama en ik) moesten namelijk naar het UWV voor gesprek of ik een uiterking zou kunnen krijgen (Wajong). Nu hebben we een met de arts een gesprek gehad, en nu is het afwachten of ik in aanraking kom of niet! Maar hij zei: Normaal mag ik het niet zeggen maar ikm denk wel dat je met dit verhaal in aanmerking komt voor een wajong uitkering! Dus daar is Sas wel blij mee.. Nu gaan de papieren van die arts naar bet bureua van Wajong, en die gaan verder beslissen over mijn uitkering! En als ze erover uit zijn krijg ik een brief wanneer ik weer moet komen over uitleg etc.. Nou ik ben nu best moe, ben nu (12.15) weer bezig met men sappie maar dan alleen maar piperacilline dus zo maar even lekker slapen.. Schoonheids slaapje! Nou daag daag iedereen! Liefs vanuit Twente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten