woensdag 15 september 2010

waren we weer!

zoo hier waren we weer, om kwart voor 1 de bus gepakt en we waren rond half 2 in het ziekenhuis! Was erg zenuwachtig, dat ik zelf vanacht 5 keer ben gaan plassen! We waren ruim optijd, en natuurlijk moest ik meteen plassen toen we in het zkhuis waren! We zijn langzaam naar de afdeling gelopen en ik heb me daar gemeld, en moest we wachten ik de wachtkamer. Ik werd niet lang daarna opgeroepen en mama mocht mee naar de kamer waar het gebeurden! Moest me van onder uitkleden en toen hebben we de sllijmvliezen bevroren! Pijnlijk? Nee valt mee, het zijn de menstruatie krampen die je dan hebt! En nu thuis nog steeds last van! De ingreep heeft intotaal zo ongeveer 5 minuten geduurd! Dus niet lang.. Maar wel sannendde 5 minuten! Ik lig nu lekker op de bank, en blijf hier ook lekker even liggen! Ik spreek jullie snel weer! Liefs Sas!

1 opmerking:

  1. Flinke tante hoor!
    Lijkt mij helemaal geen feestje.
    Lekker luieren dan nu.
    Groetjes, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen