maandag 4 oktober 2010

Hee allemaal, vandaag eerste echt schooldag gehad!:O ging erg goed gelukkig, maar moest het laatse uurtje al weer missen i.v.m. controle in het ziekenhuis! Mijn longfunctie is nu 54%, en het blijkt nu dat ik voor de Piperacilline ongevoelig ben, dus het helpt niet! Nu blijkt ook weer dat ik de Tobra, Cefta & de Colistin weer 'gewoon'kan gebruiken als ABkuur... Pff wat een gedoe! Wat al helemaal vervelend is, is dat ik al weer over 6 weken moet beginnen met ABkuur, dat betekend dat ik 16 november weer moet beginnen! Dus sit geen 3 maand tussen! Wat ik zelf wel fijn vind is dat hij de touwtjes kort houd dus snel moet beginnen met ABkuur want nu gaat het goed! Het moet maar zeggen we dan.. Nu is Iris gezellig bij me samen met Luna! Waar bommel gek op is.. ahum... nee bommel moet WENNEN aan Luna! Bommel is vandaag naar de kapper geweest!!! Hahah heeeeeeeeeeeel grappig, je lacht heel erg!! Ik tenminste wel.. nou mensen veel liefs want ik ga weer! x x x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten