woensdag 1 december 2010


Hallo, zo ik ben nu met ht laatste weekje paaldanscursus begonnen.. Resultaat is er wel, maar toch ook weer niet! Vorge week moest ik voor controle naar het ziekenhuis, dus eerst even langs de longfunctie om even een spirotje te blazen, maar helaas de longfunctie was al dicht! Dan maar zonder papieren naar mijn kinderarts.. Daar heb ik even gewacht en was aan de beurt.. Na wat gepraat te hebben en toen naar mijn longen te hebben geluisterd was ik al weer klaar! Mijn longblaasjes waren erg goed open dan voor de kuur.. Nu moet ik volgende week (6 december) weer voor controle.. Maar hoop nu wel dat de longfunctie open is! Ik heb dan ook meteen een kennismakings gesprek met mijn nieuwe longarts! ik ben erg benieuwd.. Deze week(weken) gewoon naar school geweeest, en ging erg goed! ben nu jammer genoeg wel sneller moe, en heb erg veel last van mijn buik door de ab kuur (diaree).. Ben gelukkig niet afgevallen, dus dat is een pluspunt! Deze week moesten we (mijn groepje) beginnen aan het sinterklaas project op school! We moesten zelf het decor maken, zelf muziek maken en zelf script maken.. Dat moeten we bij 3 kinderdagverblijven opvoeren en daar krijgen we 41 uur voor, voor op onze urenstaat! Op dat urenstaat moeten we eind van dit jaar 160 uur hebben staan en dan mogen we pas over naar het 2e jaar! En ben goed opweg.. We moeten als Piet naar de kinderdagverblijven.. En het toneelstukje daar uitvoeren! We hebben nu 2 kinderdagverblijven achter de rug en het is echt leuk! De 1e groep kinderen was van de leeftijd van 1,5 tot 5 jaar, en de 2e groep was van de leeftijd 1,5 tot 3 jaar.. De 2e groep was eigenlijk iets te klein voor onze toneelstuk, maar we vonden het erg leuk! Morgen moeten we naar de laatste, en dan bijna weekend! Leef dr echt naar toe, vrijdag gaan we naar Manuela en Björn toe en sinterklaas te vieren! Jippie jippie jippie.. vandaag alleen niet lekker te pas, ben heel erg moe, heb de hele dag al hoofdpijn en erg koud (maar ben niet de enige met verschrikkelijke weer bah, bah en nog eens bah). Een fijne week toegewenst van mij.. xxx liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten