vrijdag 10 december 2010

Tegen de regels in..

Haai, zo ik zit weer op school, en vandaag is een dag waarvan ik liever thuis zat! Vandaag echt last van mijn buik, bah! Maar ik heb gister iets meegemaakt, ik denk dat ik dat (hoop ik) niet vaker mee ga maken! Klinkt heel lullig maar het is zo.. Gister heb ik gewoon zoals iedere week stage gelopen bij de kinderopvang! We waren met veel begeleidters, maar dat mocht ook wel want er waren veel kinderen! Er was een meid, die normaal daar niet wertke, ze had zich voor gesteld en dacht dat het 'oke, gezellig nog meer begeleidsters'! Een uur voordat ik weg ging, viel het kwartje toen ze zich voor stelde aan een moeder van een kind.. Ik heb mijn stage begeleider verteld dat ik CF had, en dat ik er daarom af en toe niet bent! Maar toen zei ze dat er nog een meid werkte die ook CF had! Maar die werkt niet hier, dus ik vond het wel goed! Mijn stage begeleider vertelde me hoe ze hete en waar ze werkte (want ze hebben meerder verstingen van de kinderopvang). Maar dat ze bijna nooit hier zou zijn. Oke dacht ik dan zou het wel zo zijn.. Die meid met CF stelde zich voor aan die moeder, en die naam klonk me erg bekent in men oren, en toen zei ze dat ze normaal bij de andere versteging werkte. Ik ben zo brutaal geweest om ze 'die ene meid was met CF' En dat was ze.. Dit was niet de bedoeling, maar we hebben wel een gesprek gehad! Ik heb haar een hand gegeven, ik heb daar de hele boel onder gehoest.. Ja, en je weet niet van elkaar dat je CF hebt.. Heel vervelend vond ik dat dat ze daar niks aan hebben gedaan en ons hebben samen laten werken! Ik ben na 6 uur naar huis gegaan en we hebben gewoon 3,5uur samen gewerkt! Ik hoop eigenlijk dat dit niet weer gebeurd! I cross my fingers! Dus ben tegen de regels in gegaan van het ziekenhuis, mijn excusses maar als ik dit wist, was het niet gebeurd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten