dinsdag 18 januari 2011

Helaas moet wat vertellen!
De relatie tussen Steff en mij is verbroken!
Sinds dit weekend, door verschillende dingen wou en kon ik niet meer!
We hebben allenbij onze fouten gemaakt.. Het is niet anders!
Omdat we elkaar gewoon blijven zien, blijven we gewoon vrienden!

Verder gaat het met mijn gezondheid beter..
Ik kan merken dat de Tobramicyne aanslaat!
Ben ik erg blij om! Ik zet de zuustof snachts al weer wat lager,
probeer het weer 'gewoon' te minderen!

Tot snel, liefs!

En Mell. bedankt voor je steun! Je bent mijn kanjer!(L)

5 opmerkingen:

  1. Aah meis wat jammer nou. :( Fijn dat jullie wel gewoon vrienden blijven en sterkte!

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is het niet anders! We zijn en blijven hele goeie vrienden en dat betekend ook heel erg veel voor mij!
    Dank je wel meid!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis,

    Ik vind het lief dat je schrijft dat je blij met mijn steun bent.. Maar als ik steun van jou nodig heb, krijg ik dat ook. Dus ik vind het wel zo eerlijk/fijn dat het van 2 kanten moet komen. Dus lieverd, zoals ik al zei.. Je kan altijd bij mij terecht!

    Je bent zelf een kanjer..
    Hou vol meissie,

    you can do it!
    Liefs Mell.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahh wat balen.
    fijn dat jullie gewoon vrienden blijven.
    sterkte meisje

    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat jammer, jullie waren erg lang samen!
    Sterkte meis!
    Bij mij is het zins gister ook uit, maar het was ook nog heel pril maar zijn als vrienden uit elkaar, het is beter zo!

    Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen