maandag 28 maart 2011

Mijn weekend / week

Om even op mijn weekendje terug te komen het was GEWELDIG!
Eventjes lekker alleen met mn liefje!

Zaterdag hebben we redelijkv eel gedaan, maar toch ook weer niet!
WE zijn samen met nog een vriend (Frank) naar de Mediamarkt gegaan om een spel te halen! aterdag avond hebben we visite gehad van Franks en zijn vriendin Jitka en nog een vriend (Steff) van Matthew! Die zijn nog gebleven tot een uur of half 1 en we hebben ons goed vermaakt met onze Xbox! We hebben vaak dubbelgelegen om uitspraken! Het ging echt nergens over maar wat super gezellig.. ;) en daar ging het om!
Zondag hebben we heerlijk uit geslapen (ook met een uur korter) ;) Zondag heeft matthew velgen gekocht en eronder gemonteerd! En we zijn samen met Frank en Jitka naar een zwemfijver gegaan en hebben daar heerlijk in de zon gelegen en genoten van het weer! Vrijdag ga ik na school weer naar hem toe, en hebben er zaterdag een verjaardag van een kameraad van hem! Maar eerst hebben we een drukke week, zo totaal geen zin in! Morgen eerst weer even uitrusten, vandaag was ik helemaal kapot van school! Had me zoveel energie gekost.. Morgen weer een poging! Les van 13.10 tot 16.55 en dan fitness van 18.45 tot 19.30! Heb zin om weer even lekker te sporten, doet me goed! Woensdag heb ik school van 09.30 tot 16.55 en dan donderdag van 08.30 tot 12.45 en dan stage van 14.30 tot 18.00! Vrijdag les van 08.30 tot 16.25 en dan weer weekend, naar mijn liefje toe! Owja donderdag heb ik examen NL, moet een presentatie houden van 10 a 15 minuten en mijn onderwerp is Cystic Fibrosis! Mijn medestudenten weten er nog niet veel van dus wil ze wat bij brengen! Heb net geoefend en mijn tijd was 20 minuten :O Oeps, beetje inkorten dus?! :p whaha

ik laat weten hoe het is gegaan!

Tot dan! Liefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten