woensdag 29 juni 2011

Bijna een week later!

Haai, bijna een week later na de operatie! En het gaat erg goed.. Heb geen pijn meer en neem de tabletten ook niet meer! Alleen waar ik erg veel last van heb is moeder natuur! Dat benauwde weer bevalt me niet echt! Helaas erg veel benauwd smorgens en bij inspanning! Dus doe ik lekker rustig aan deze week, ook met school is het rustig. Deze week laatste stage bij de kindjes en laatste reguliere school dag, dus ik heb morgen vakantie om 1uur! Moet mn kwart voor 2 in het ziekenhuis zijn voor controle bij ff KNO.. Spannend dus.. Ben nu goed mn neus aanhet spoelen met zoutwater zodat er geen korstjes achter blijven! Ik moet zo alweer naar school, eventjes een film kijken en dan weer naar huis haha, en vanmiddag dus laatste stage dag bij de kids! Erg jammer want dat vind ik erg leuk..

Veel liefs, en tot snel! Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten