maandag 6 juni 2011

en toen?

Pff, ik lig nu in mijn bed (6.6.2011 / 23.46) en kan totaal niet slapen! Het is zo benauwd, ik haat deze benauwde dagen!

Ik weet niet waar ik moet beginnen, er is na mijn idee gewoon geen begin! Druk met school, dan thuis nog eens bezig voor school, stage 2x per week, fysio, nog een keer school, tijd voormezelf is er wel maar kan het niet vinden!

Volgens mij wordt dit een kleine klaag blog, zn voorgevoel heb ik wel! Dit weekend was echt helemaal top, maar mis Matthew alweer zo erg, niet normaal! Wat ben ik blij als ik met school klaar ben en mijn diploma heb en kan gaan werken en veel bij hem kan zijn! Verheug me er echt op..

Zoals school, ja is saai! Ik doe weinig in de les omdat ik me daar niet tot moeilijk kan concentreren (door drukte in de klas door medestudenten) en liever alleen thuis werk in rust.. Gelukkig sta ik goed met mijn lijst en hoef ik me nergens meer zorgen om te maken en kan ik gewoon niv. 3 doen wat ik wil (ik maakte me eerst wel druk omdat ik bang was dat ik mijn uren niet zou halen voor mijn stage (anders blijf je zitten) en omdat ik veel moest inhalen het 1e + 2e blok), en kan ik straks lekker 'echt' vakantie vieren in Italiƫ met mn liefje en niet meer aan andere dingen hoef te denken!

Wat ben ik blij over 6 weken! Het aftellen is namelijk al begonnen in mijn agenda en dan is er vakantie, waar ik zelf aan toe ben! Heb er hard voor gewerkt, en dan is vakantie mijn beloning..

Zie je wel Sas, je kunt het wel! Hoe dan ook, een klaagblog maakt niet uit, zo weet ik tenminste dat ik hard heb gewerkt voor alles, ik zeg dan ook altijd (voor de mensen die me kennen) 'alles komt wel goed als je positief blijft' Hahahaha

Liefs + knuffel, xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten