donderdag 28 juli 2011

Geen bericht goed bericht?

Hallo,
nog steeds geen bericht van het ziekenhuis over mijn suikers!
Ik denk dan maar zo: geen bericht goed bericht!
Ik heb verder weinig te melden!
Wat ik wel te melden heb is:

DAT IK ONWIJZE ZIN HEB IK ITALIË! *SMILE* *SMILE*

Ja, echt onwijze zin! Heerlijk genieten van de vakantie en lekker bruin bakken met mn lieverd! Vandaag is de laatste werk dag van Matt, dus vanavond de stad in met zn collega's even wat drinken! Morgen gaan we beginnen met onze koffer + het gereed maken van de auto (playstation installeren enzo)! 'S avond naar mijn huis want we moeten morgen avond en zaterdag thuis zijn voor mijn hond (uitlaten en vooral veel knuffelen)! Papa en mama vertrekken morgen naar Sauerland (zoals bijna ieder jaar) en die blijven daar 2 weekjes! Pascal is normaal thuis maar die heeft ook laatste werk dag dus blijft vrijdag tot zaterdag avond bij Jessy en die gaan dan zaterdag avond naar ons huis heen om daar te zijn met de bouwvak!

Morgen krijg ik ook alles van de apotheek bij ons thuis bezorgt en kan ik beginnen met het inpakken van mn medicijnen! Druk druk druk dus.......

In de vakantie ben ik niet bereikbaar via mobiel want die mag in de bouwvak thuis blijven! (wat je niet mee hebt, kan je ook niet kwijt raken)
Dus jullie horen pas na de bouwvak hoe we het hebben gehad!

Ik ga dus echt vakantie vieren en lekker genieten van Matt en mij samen!

Veel liefs en kussjes Saskiaxxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten