woensdag 20 juli 2011

Spulletjes zijn binnen...

Zo de spulletjes voor het bijhouden van mijn suikers zijn binnen!
Nu nog even afwachten op antwoord van mijn CF verpleegkundige want er waren een paar dingen nog niet duidelijk en ik hoop dat ik vrijdag kan beginnen en dan doe ik er zaterdag er meteen achteraan zodat ik er vanaf ben! Ik ben net thuis van Matthew want ik moet morgen bezig met mijn medicijnen te bestellen voor de vakantie (Italie) en heb morgen een verjaardag! Vrijdag avond ga ik weer terug naar Matthew en dan ben ik daar weer eventjes.. Ik kan echt niet meer wachten tot volgende week zondag, dan vertrekken we naar Italie, ik heb er echt zn zin in! Kan niet wachten......

Veel liefs Saskiaxxx

p.s. ik laat wel weten hoe het gaat met de suikers (verloop van vrijdag en zaterdag) en dan hopelijk dat de curve goed is

*crossed your fingers for me pleace*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten