maandag 10 oktober 2011

Uitslag

Hallo,

Ik heb gezegt dat ik jullie op de hoogte zou houden van Groningen. Ik ben er niet al te blij mee.. Mn longfunctie is nu 40%, met 5% gedaald in vergelijking met Groningen.
Echt balen, maar omdat ik geen 'klachten' heb doen ze er niks aan.. Ik ben nog goed op gewicht. Er is bloed geprikt en er is een longfoto gemaakt, en daarvan krijg ik de uitslag nog. Als het goed is woensdag want dan 'gaan ze me bespreken in eht CF-team' zoals er gezegt werd. Helaas gaan het vanaf dit weekend niet lekker.. Ben lekker aan het snotteren en hoest me verrot dat mn ribben er pijn van doen. Ik wil nog even afwachten want 'iedereen is nu ziek' en het heerst.

Ik be nu weer op school, maar of ik het volhoud weet ik niet!
Vanacht slecht geslapen dus weinig energie nu..

I crossed my fingers

Veel liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten