vrijdag 9 december 2011

Verdere info

Na een hele tijd ben ik gistren gebeld door Groningen. Met als gevolg dat ik nu thuis kweek spullen krijg opgestuurd en dat mijn ouders, broer en Matthew zich moeten testen op MRSA. Als we dat terug sturen en de uitslag hebben dan kunnen ze me gaan behandelen. Die behandeling zit als vogt in elkaar: 6 weken een tablet kuur en 5 dagen een vernevelings kuur waarvan ik per dag 4 x moet venevelen + mijn normale verneveling. Wanneer dit plaats gaat vinden weten we nog niet helemaal. Ligt eraan hoe snel ze de kweek spullen sturen en hoe snel wij het terug sturen. Voordat we de uitslag hebben kunnen we wel weer een week verder zijn. Duimen dat alles snel achter de rug is. DUIMEN DUIMEN en nog eens DUIMEN!

Liefs, saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten