donderdag 24 mei 2012

Gelukkig een kuur

Gelukkig, morgen moet ik beginnen met een antibiotica kuur van 2 a 3 weken. De combinatie van de kuur is Cefta & de Tobra. Ik hoop zo dat deze helpt! Ik ben echt ontwijs blij met deze kuur, gewoon kijken of deze wel helpt! Met mijn keelontsteking gaat het 'goed'. Het slikken gaat beter maar nog niet optimaal. Helaas in deze dagen ook weer een kilo afgevallen, gaat echt snel als je niet fatsoenlijk kunt eten :( Ik heb voor de hele week stage afgezegd en moet nu echt aan mezelf denken. Ik dacht dat ik vandaag weer een paar dingen kon ondernemen; dus heb ik dat gedaan. Mijn vissenkom schoongemaakt, mezelf gedouched en de vaatwasser opgeruimt. Had het beter niet kunnen doen. Kreeg ineens een piek van 38,5 graden koorts en hoppa, mijn zetpillen en ik waren weer dikke vrienden. Vanavond ga ik even met Matt op visite bij mijn zus en hopelijk blijft de 'echte' koorts weg. Verhoging is er nog wel namelijk 38,0 graden. De aankomende weken moe tik mijn longfunctie goed bijhouden en bekijken of die omhoog gaat, ik duim al heel erg hard voor mezelf! Mijn doel; BOVEN DE 1 LITER! Tot snel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten