vrijdag 24 augustus 2012

24 augustus

De schrik zat er goed in maar door er over te praten is het minder geworden. Nadat de arts begon over de trans.lijst werd ik wel een beetje bang. Je moet er rekening mee houden maar wanneer is het goeie *nouja slechte eigenlijk* moment? het is goed dat ze ver van te voren beginnen met voorbereiden maar het zo ontzettend spannend. Als ik kijk naar de mede CFers die de trans. ondergaan hebben denk ik; ja, dat wil ik ook, de dingen weer kunnen doen die ik wil. Maar als je naar de andere kant kijkt, er zijn al genoeg mensen overleden. Waaronder Eva, waar de longen niet op tijd voor waren. Bah.. Hoe ga je met zoiets om? Ik denk door veel te praten en alles maar op je af laten komen? Ik heb eigenlijk ook geen idee. Deze week al redelijk druk geweest. Maandag, dinsdag en woensdag heb ik op moeten passen op Janco, Bart en Rob. Woensdag middag ook voor een klein onderzoek naar Groningen geweest samen met Matt <3 Ze wouden weer een botdichtheidsmeting van mij hebben. Nou die hebben ze dan ook weer hihi :) hopelijk is alles goed?! Vanavond moet ik even oppassen op Minke en Koen en dan weekend (a) volgende week maandag en dinsdag ook weer even oppassen op Janco, Bart en Rob en dan zie ik wel wat ik ga doen. Voorbereiden op school denk ik maar weer, 2 september weer beginnen :) Tot snel, Liefs Saskiaxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten