dinsdag 29 januari 2013

alles behalve dit..

Ik had alles verwacht behalve dit, de opname voor de screening is uitgesteld. En waarom? Ze hadden mn op een vier persoonskamer gepland maar omdat ik (zoals meer cf'ers) de pseudomonas draag, moet ik op een éénpersoonskamer, maar deze was er niet omdat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat een cf'er pseudomonas draagt.

Echt wat ben ik teleurgesteld!!

Probeer ik me zo goed als mogelijk voor te bereiden voor de opname met veel onderzoeken, gaat het nog niet door! Echt een tegenvaller..

Ik sta wel als eerste op de opname- lijst en bellen ze zodra er een één persoonskamer vrij is..

Ik ga even verder balen..

Potverdikke :'(

1 opmerking:

  1. Niet te geloven, Saskia. Groningen was het toch hé. Sterkte en hopelijk bellen ze heel snel!

    Groeten Ad

    BeantwoordenVerwijderen