zondag 3 februari 2013

Screening Groningen

Hallo allemaal,

Vrijdag 1 februari 2013;
Bloed is afgetapt, ze hadden 12 buisjes bloed nodig dus meer als genoeg. De ECG hebben ze ook. Gesprekken gingen goed maar oohh zo veel informatie. De Fysio ging wel maar was ontzettend zwaar. Als eerst de 6 minder loop test. Ik heb 500 meter gelopen in 6 minuten en mijn begin saturatie was 91% (best laag al zeg ik zelf) na 3 minuten op 86% en na 6 minuten zat ik op 82% en een hartslag ban 150 op het eind! Daarna kracht oefeningen, die gingen redelijk goed!

Vrijdag mocht ik, als ik vervoer kon regelen en mijzelf goed voelde, met weekendverlof. Na wat geregel heb ik het gelukkig kunnen regelen. Mijn lieve schat en Danielle kwamen al op visite en die heben me mee naar huis (Matt's huis) genomen. Om het voor veel mensen een verassing te houden (vooral voor mama want die was zaterdag jarig) heb ik niemand wat verteld op papa na en Manu en Bjorn (die me zondag weer terug brengen). En het was echt een verassing toen ik zaterdag thuis kwam! Verjaardag was super gezellig en iets wat ik niet wou missen. Helaas, vandaag dan echt weer terug naar het hoge noorden. Het was even super gezellig met Manu en Bjorn en Amber en Lieke die gezellig mee gingen om tante Sas weg te brengen.
Ik zit nu op mn kamertje. Lekker ontspannen op bed met tv, muziek en ook nog eens tv, alles dubbelop hahah!! Ik heb net een infuus gekregen in mn linker arm, deze is voor morgen tijdens de CT- scan die gemaakt wordt. Hieronder de planning voor aankomende dagen, niet alles staat er tussen omdat het nog gepland moet worden.
Maandag 4 februari 2013;
07:40u : nuchter
08.40u : stoppen met plassen om een volle blaas te krijgen.
09:40u : Starten met Telebrix.
10.40u : CT- scna thorax en abdomen (buik)

16:00u : Uitgebreid longfunctie onderzoek.

Dinsdag 5 februari 2013;
11.30u : Ventilatie- perfusiescan
Eind v d dag: hartcatherisatie.

Woensdag 6 februari 2013;
15:40u : consult mondheelkunde.

Verder staat er nog niet op de planning maar komt er vast en zeker nog wel bij. Ik ben erg benieuwd naar mijn longfunctie morgen. Ik zie alleen erg tegen de hartcatherisatie op, gelukkig zijn papa en mam dan bij me om me te ondersteunen. Van alle kanten hoor ik dat het achteraf mee valt maar het is toch iets spannends vind ik. Proberen mezelf niet druk te maken en het op me af late komen.

Tot snel lieve mensen!

Liefs  Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten