woensdag 24 april 2013

Met tegen zin..

Met tegen zin dan toch maar gemaild naar Groningen. Al snel werd ik gebeld door mijn longarts. Ze hadden overleg gepleegd en de uitkomst was dat de cocktail van C.iprofloxacine en A.moxicilline niet geholpen heeft, althans te kort, om te herstellen van de longontsteking en dat daarvoor een infuus kuur nodig is.. Vanaf vrijdag moet ik beginnen met een kuur van drie weken met de combinatie van C.efta en T.obra! Godzijdank mag dit thuis. Mijn apotheek maakt de easy pumps en als het goed is, is de thuiszorg is ingeschakeld om mijn porth a cath aan te prikken daarvoor heb ik ze al gesms't (Hihi ja, ik sms met mijn thuiszorg, erg makkelijk)!! 

Morgen is mijn lieve schat jarig, 21 jaartjes wordt hij! Om wat lekker te geven op zijn werk ben ik vandaag druk bezig geweest met cup-cakes maken!! Nu is mijn energie ook best wel ver te zoeken.. Vanavond wordt ik opgehaald door Matt, heerlijk bij hem slapen. Morgen had ik normaal school, maar de lessen vallen uit omdat de leraren ziek zijn.. 

Vrijdag even naar huis om de dingen te regelen qua de kuur..

Tot snel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten