dinsdag 2 april 2013

Update'je

Mijn ooh zo ranzige cocktail van C.iprofloxacine en A.moxicilline lijkt aan te slaan; HOERA!! Ik hoop natuurlijk voor een behoorlijke lange tijd, wie duimt mee?

Pasen was erg gezellig. Zondag middag hebben we een heerlijke brunch gehad bij Manuela en Bjorn. Door het ene uurtje dat vooruit ging waardoor je een uur minder kon slapen ben ik na de brunch naar bed gegaan. Ik was op, Matt heeft me bij elkaar geveegd en we zijn samen op bed gaan liggen. Twee uurtjes bijtanken en we konden er weer tegen aan! Zondag avond zijn we samen met Frank en Jitka naar de bios gegaan. Maandag ochtend lekker uitgeslapen tot een beschamende 12:00u en ik heb me rustig klaar gemaakt want smiddags zijn we met de familie van Matt paas- eieren gaan zoeken en hebben we onze eerste BBQ van 2013 gehad! Helaas aan alle leuks kwam een eind;

vandaag weer naar school gegaan en ging goed. Ik heb het voor maar liefst 5u vol gehouden! Nu wel helemaal op maar ben trots op mezelf! Morgen heb ik gesprekje met mijn lerares. Ze wil proberen te regelen dat ik alleen de belangrijke lessen naar school hoef (die mee tellen voor competentie- meter eind dit jaar) ipv alle lessen die eigenlijk niet meer hoeven, want ik kom nu helemaal niet aan fysio toe, best erg eigenlijk maar school vraagt teveel energie om de rest vol te houden. Hopelijk lukt het haar..

Verder weinig te vertellen, ik doe m'n ding en heb m'n rust! Geen koorts / verhoging gehad na vrijdag ochtend!!! Oohja, vrijdag ben ik gebeld door Groningen door het voedingsteam, ze gaan een Mic-key Button voor me regelen!

Tot snel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten