maandag 13 mei 2013

13 mei 2013

Haai allemaal, de kuur zit er bijna op! ik moet tot vrijdag.. maar helaas, niet geholpen zoals ik wil en ik denk dat mijn lieftallige longarts in Groningen ook meer had verwacht. vrijdag avond werd ik niet lekker. hoesten, benauwd, koortsig gevoel.. lekker naar bed en in de armen van Matt in slaap vallen. na een slechte nacht met zweten, hoesten en benauwd zijn heb ik zaterdag de hele dag op de bank door gebracht en de hele dag geslapen om bij te tanken voor de avond want we hadden een verjaardag. dit ging na omstandigheden wel goed. om 1u lag ik weer in bed met Matt en zondag ging het weer ietsiepietsie beter.. wel snel benauwd maar heerlijk genoten van een leuke mama-dag. ook zijn mn lieve schoonpaps en schoonmams naar Italie (Rome) vertrokken om op 25jarig huwelijksreis te gaan. matt en ik hebben dus het rijk alleen bij hem thuis en kunnen we vast wennen voordat we samen gaan wonen hihi. maar vandaag moet ik dan toch weer een nachtje thuis slapen, vandaag wordt mijn naald verwisseld door de thuiszorg voor de laatste keer in deze drie weken en morgen ga ik samen met papa naar Groningen want het half jaarlijkse screening onderzoek staat gepland. ik ben echt benieuwd wat er uit deze onderzoeken komt ivm dat ik me nu nog niet lekker voel. erg spannend dus. savonds wel weer heerlijk naar mn lieve vriendje toe.

tot snel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten