dinsdag 21 mei 2013

21 mei 2013

Gisteren zijn Matt en ik samen met alle leden van de autoclub DayDreamerz naar Assen geweest om de JapanseAutosportFestival bij te wonen. Het was erg gezellig met zn allen maar ooh zo vermoeiend! De terugweg dan ook bij getankt met zuurstof die ik extra mee had genomen. Oooh wat is dat dan fijn!!

Vandaag moest Matt dan ook weer werken en heb ik zeer goed uitgeslapen tot maar liefst 12u. Tegen half 3  ben ik samen met Suzan naar Ikea gegaan om nog een paar kleine dingetjes te kopen voor ons uitzet. We hebben lekker bijgekletst en samen koffie gedronken in het restaurant. Tegen half 5 was ik thuis en ben ik samen met Matthew naar de telefoon winkel geweest om zijn telefoon terug te brengen want die heeft het begeven na een harde ontmoeting met de vloer.

Verder weinig op de planning. Vanavond even naar een vriendin toe en lekker op tijd naar bed. Morgen een dagje niks en donderdag naar school van 10.15u - 12;15u en vrijdag dezelfde tijden.

Tot snel, veel liefs Saskiaxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten