zondag 13 oktober 2013

13 oktober 2013

Hee allemaal,

sinds een week bezig met een kuur van 3x per dag C.olistin & 3 x per dag M.eronem. Of ik nu na een week opknap weet ik niet zo goed. Ik kan het moeilijk aangeven, al hoest ik minder gelukkig... De ene dag gaat het goed en de andere dag is het zwaar. De kuur opzich is vermoeiend. Iedere dag er vroeg uit, smiddags rekening houden met alles en savonds na het eten weer het zelfde ritueeltje om alles klaar te maken. Ik heb het weer een beetje onderschat, maar nog 1 week en ik móét het gewoon kunnen van mezelf. Verder doe ik m'n ding en probeer ik het middag dutje vaak uit te stellen tot savonds gewoon in bed te slapen, al wil het niet iedere dag lukken, ik probeer het in ieder geval.. Verder mocht ik vorige week de griepprik ophalen en tóch voel ik me de dagen erna zo gabber.. Hebben meer CFer's of andere mensen hier last van?

Nou lieve mensen, ik ga weer, tot gauw!

Liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten