zondag 23 februari 2014

Zondag 23 februari 2014

Lieve allemaal,
ondertussen is er niet veel meer gebeurd in mijn ooh zoo drukke (ahumm) leventje. Gelukkig is oma weer thuis maar helaas ligt opa nu in het ziekenhuis. Gelukkig niet ernstig maar het is en blijft natuurlijk vervelend. Mijn lieve opa heeft na 6 jaar doorlopen met een slecht functionerende heup, eindelijk een nieuwe heup gekregen. En vandaag zijn Matt en ik op ziekenbezoek geweest. Eenmaal aangekomen moesten we, in de door ons onbekende ziekenhuis,  de goeie kamer vinden,  en dat valt dan niet mee hihi :) op de begane grond hebben we dan ook alle gangen en kamers wel gehad dus ben ik zo verstandig als ik dan ben naar de informatie balie gegaan; 'ik zoek meneer Fransen', vroeg ik haar, 'afdeling orthopedagogie, kamer 338'; antwoordde ze , en jeeuj eindelijk naar opa ! Gezellig met zn drieën in de kantine gezeten en bij gepraat en koffie gedronken en natuurlijk met opa lachen :)
De rest van de dag vandaag was ik niet bepaald te genieten, ik had gewoon mn dag verder niet dus moest Sas de hele dag met rust gelaten worden, door alles en iedereen, anders merkte je het wel als ik het zat was; want dan snauwd ze je af totaan de grond (sorry lieve mensen, soms heb ik van die dagen) maarja als je dan met rust gelaten wil worden heeft ineens alles en iedereen je nodig (iedereen vroeg van alles en mn telefoon gaf het op en daarbij mis mama ontzettend erg, en dat alles bij elkaar is het niet leuk en best moeilijk! De scheiding van pa en ma is er nog niet helemaal door maar dat zal niet lang meer duren denk ik.....
Verder gaat het met mij wel zn gangetje.. Longen doen het de ene dag beter als de andere en is mijn saturatie op de moeilijke dagen rond de 90%, en de goede dagen gelukkig rond de 94% (a) mn bijholten beginnen weer wat voller te worden, ogen beginnen te tranen dus denk dat er een verkoudheidje aan komt :( oohja en ik zit weer aan de movicolon, ben bang dat de C.reon goed (té goed) zijn werk doet! En dan 5 maart iig weer controle in Groningen en Matt gaat fijn met me mee  :)
Verder weinig te melden,  zijn nog druk bezig met een appartementje zoeken en gaat nog steeds niet zoeken wij willen, geduld is een schone zaak denken we dan maar ;-)
Nou lieve allemaal, ik ga proberen te slapen, was een lange dag!  Welterusten en tot gauw xxx liefs <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten