woensdag 19 maart 2014

Aantal foto's van ons huisje :)


Hee lieve allemaal,

ik wil jullie even laten mee genieten van ons huisje! We schieten echt al op en kunnen bijna niet meer wachten tot het klaar is en we erin kunnen.. Hier een aantal foto's :)

Natuurlijk begonnen we bij het begin en dat is behang trekken. Niet veel werk want het waren maar twee muren :) Hier ben ik even aan het poseren :D


Alle kozijnen zijn ondertussen geverfd :D


hier het resultaat van de woonkamer :)





Onze master bed room :)




Mijn mooie paarse muur in mijn hobby kamer (a) 



En hier een foto van mijn lieverd en mij, op de achtergrond is mijn schoonvader! Onze grote hulp (a)

Helaas heb ik niet meer foto's maar als alles klaar is komt de rest :D



Verder gaat het wel goed met me :D :)

Liefs Saskiaxxx <3 p="">

1 opmerking:

  1. Dat ziet er al hartstikke leuk uit!
    Veel plezier met de styling, mijn persoonlijke favoriet. ;-) Ook omdat je nooit uitgestyled bent!

    BeantwoordenVerwijderen