woensdag 14 mei 2014

Photo Challange dag 14; motivatie

Photo Challange dag 14;
wat motiveert jou?

Dat zijn mijn doelen die ik mezelf stel. Ik geef niet zomaar op en laat mezelf soms goed zweten wat me juist uitdaagt. Een groot doel van mijzelf is het behalen van een mbo diploma. Helaas heb ik deze nog niet kunnen behalen door mijn achteruitgaande gezondheid, maar als de transplantatie is geweest en het gaat weer goed met me, hoop ik wel weer maar school te kunnen gaan totdat ik het papier'tje heb. Na de transplantatie en het behalen van mijn mbo diploma, hoop ik natuurlijk ook een paar uurtjes te kunnen werken ipv mijn volledige wajong uitkering te ontvangen.

Het gaat voor mij in mijn leven, juist dat ik van de 'kleine' dingen moet genieten. Even een avondje op visite, visite ontvangen, genieten van mn lieve kerel, 'even' de huishoudelijke taken doen, kroelen met Poes en nog veel meer dingen die voor 'gezonde' mensen vanzelfsprekend is en zijn, zijn voor mij een uitdaging.

Wat wel gek is, is dat ik het vijf jaar geleden heel anders in mn kop had. Je kunt niks voorspellen maar dat ik nu al op de wachtlijst zou staan omdat mn longen aan vervanging toe zijn, had ik niet verwacht. Maar omdat ik mezelf blijf uitdagen, mezelf doelen ga stellen om te behalen en blijf genieten van alle kleine dingen, dat motiveert mij juist om door te gaan met vechten!

En geef toe, voor deze plaatjes blijf je toch zeker vechten om het vast te houden ;-)

Mijn liefde, mijn leven!! <3

#CysticFibrosisAwareness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten